Ing. Jan Mareš, Ph.D.

Odborný asistent

Email: jan.mares@vse.cz

Kancelář: RB 428

Spoluzakladatel marketingové agentury Lucky Brand s.r.o. – vyučuje předměty: 3PO101 – Základy podnikání, 3PO543 – Marketingová komunikace a prodej pro start-upy a 3PO653/3PO753 – Marketingová komunikace a prodej pro start-upy (anglicky).

LinkedIn profil

Zaměření

  • marketing pro start-upy
  • online marketing
  • psychologie podnikání

Vyučované předměty

  • Marketingová komunikace a prodej pro start-upy
  • Inovace a podnikání
  • Marketingová komunikace a prodej pro start-upy (anglicky)

Účast na výzkumných projektech

  • Start-up Promotion for Entrepreneurial Resilience (ERASMUS+)
  • Inovace a jejich dopad na udržitelný růst organizace (IGA FPH VŠE)
  • Explaining the causes of success and failure in the process of start-up and early growth of new firms in the Czech Republic (IGA FPH VŠE)

Publikační činnost

  • PEŠEK, Ondřej, & MAREŠ, Jan. (2024). AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu [AI and its impact on marketing job positions]. Marketing & komunikace, XXIX(2), 8–9. Retrieved from http://www.cms-cma.eu/mak/mak_2024-2/#p=8
  • SRPOVÁ, Jitka a kolektiv. Začínáme podnikat: s případovými studiemi začínajících podnikatelů. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2253-0.