Ing. Jan Mareš, Ph.D.
Odborný asistent
Email: jan.mares@vse.cz
Kancelář: RB 428
Spoluzakladatel marketingové agentury Lucky Brand s.r.o. – vyučuje předměty: 3PO101 – Základy podnikání, 3PO543 – Marketingová komunikace a prodej pro start-upy a 3PO653/3PO753 – Marketingová komunikace a prodej pro start-upy (anglicky).
Zaměření
- marketing pro start-upy
- online marketing
- psychologie podnikání
Vyučované předměty
- Marketingová komunikace a prodej pro start-upy
- Inovace a podnikání
- Marketingová komunikace a prodej pro start-upy (anglicky)
Účast na výzkumných projektech
- Start-up Promotion for Entrepreneurial Resilience (ERASMUS+)
- Inovace a jejich dopad na udržitelný růst organizace (IGA FPH VŠE)
- Explaining the causes of success and failure in the process of start-up and early growth of new firms in the Czech Republic (IGA FPH VŠE)
Publikační činnost
- PEŠEK, Ondřej, & MAREŠ, Jan. (2024). AI a její dopady na pracovní pozice v marketingu [AI and its impact on marketing job positions]. Marketing & komunikace, XXIX(2), 8–9. Retrieved from http://www.cms-cma.eu/mak/mak_2024-2/#p=8
- SRPOVÁ, Jitka a kolektiv. Začínáme podnikat: s případovými studiemi začínajících podnikatelů. Praha: Grada Publishing, 2020. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-2253-0.